Forum StrefA Strona Główna StrefA
Forum StrefA


[ Vampire Counts ] nowa edycja
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum StrefA Strona Główna -> Armie WFB
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Andy
Assassin



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa

 PostWysłany: Pon 8:39, 24 Wrz 2007    Temat postu: [ Vampire Counts ] nowa edycja Back to top

ja juz pierwsze plotki na temat VC

Oto nowy fell bat i lord



Dodatkowo wiadomo ze maja byc nowe szkielety...
 
Zobacz profil autora
Muerte
Zatracony Mag



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów


 PostWysłany: Pon 11:36, 24 Wrz 2007    Temat postu: Back to top

Śliczne to to, a dalej trzeba będzie w tej grze rzucać kostkami ? Razz
 
Zobacz profil autora
Skoti
Adept Czarnej Magii



Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z krainy deszczowców

 PostWysłany: Pon 13:25, 24 Wrz 2007    Temat postu: Back to top

Muerte dla Ciebie specjalnie połączymy to z karcianym Vampirem. Bedziesz rozstrzygła bitwy używając kart Wink
 
Zobacz profil autora
Morgon
Wielki Czarny Mistrz



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Pon 13:47, 24 Wrz 2007    Temat postu: Back to top

Ooooo, cos czuje ze niedlugo wystawie stare fell baty na allegro Wink Zanim zbyt wiele osob sie dowie jak beda wygladac nowe Razz
 
Zobacz profil autora
Muerte
Zatracony Mag



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów


 PostWysłany: Pon 15:31, 24 Wrz 2007    Temat postu: Back to top

Skoti:
W Vampirze nawet bez kart możesz ustawić grę Smile
 
Zobacz profil autora
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Pon 22:31, 24 Wrz 2007    Temat postu: Back to top

No nowe Baty rewelka! Stare byly zupelnie do bani Smile
 
Zobacz profil autora
Andy
Assassin



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa

 PostWysłany: Śro 13:33, 24 Paź 2007    Temat postu: Back to top

Kod:
Some rumors from the italian GT&GD (from A.Cavatore & A.Merret)
-No more Archnecromancers and Vampire lords. They think VC should be lead by a Vampire Counts not another critter. The new Counts will be as the old ones but cost slightly less. Besides (stop crying chees already, please...) THEY WILL GET 100pts of magical items AND 100pts of blood powers!!!
-The new knights of blood Keep will have WS6, S5, Th4, 2A AND frenzy. They will ride greater nightmares (inspired to the knight of sleeping hollow mount) with S4. And yes, they will use lances. Cost ABOVE 50pts for one
-Wargulf do not fly they "just" move fast. And by fast I mean 9''. They are powerful monsters with high strenght and lots of attacks (he wasn't really clear on their stats...)
-Normal nightmares (those used by BN) have ethereal movement)
-Necromancers are now better than vamps at rising and mending undeads but vamps can use more powerful magics.
-Banshees really are champions for the skirmishing units of wraiths. Their screams now work on anyone (just like the casket of souls from khemry)
-The new black coach works as described on the first post of this thread.
-Ghouls R&F (funny story behind that... but I want to tell you Cav & Gav both wanted them to skirmish...)
-Death wind REALLY creates ghosts!!! Cav didn't want to say it all so I'm not sure you have to do a certain number of wounds before creating one (I hope so...). Btw he said "You'll have to worry about OTHER spells, not death wind..."
-Necromancy will work a bit more like Khemy's magic. Now you'll be able to recast the same spell many times until it gets trough...


Z innej paczki ww. zdjecie Fellbata .. no coż to nie jest Fellbat Razz
 
Zobacz profil autora
Andy
Assassin



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa

 PostWysłany: Śro 9:16, 07 Lis 2007    Temat postu: Back to top

Kod:
Two kinds of knights, one ethereal (blood keep IIRC).

Zombies T2 S2 cheaper.

Two raise dead spells, the one we're used to which only raises zombies, the other heals units.

Staying a veterans army with a bit of touching up, but the vampire lord can take 100 pts of bloodline powers and 100 pts of magic and will seriously lay the smack down on anything else in the game.


Kilka nowosci / plotek...

jak tak zrobią to Lord VC będzie wciągał wszystkich nosem Laughing Laughing
 
Zobacz profil autora
PoNuRy
Władca Dusz



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z mamusi i tatusia:D

 PostWysłany: Nie 15:01, 09 Gru 2007    Temat postu: Back to top

- W marcu będzie premiera nowego Army Booka. Juz podobno jest gotowy, figurki też. Nie ma mowy o tym aby DE były przed wampirami. Termin jest klepnięty, data jest znana, ale do wiadomości dostało się tylko info, że to będzie marzec,

- Vargulf czyli to [link widoczny dla zalogowanych] Nie będzie herosem. Będzie zajmował slot rare lub specjala, będzie drogi, przypakowany, może będzie miał warda i będzie to potworek po prostu. Ale w sekcji gdzie będzie, będzie duża konkurencja w jednostkach, więc będzie ciężko. I będzie miał move 9",

- Jedyny lord to vampire count, który będzie nieco tańszy niż obecnie i będzie mógł wziąć 100 pkt magicznych przedmiotów i do tego 100 pkt bloodline'ów. Krwiste. Necro lord i vampire lord wypadają z podręcznika,

- Armia będzie oparta na wampirach. Magia będzie przycięta i podzielona na leczenie oraz na wskrzeszanie. Możliwe, że magów 4lev. już nie będzie,

- Chądzą też słuchy, że będą 2 konnice. Jedna konnica to taka jak w Tomb Kingsach, czyli dupna oraz druga, super droga i zarąbiście mocna. Konnica będzie miała eteryczny ruch,

- Black Coatch, który będzie, ma inna nazwę będzie dawał w odległości 6" AFS-a czyli zawsze atakują jako pierwsi,

- W odległości 12" od wampira będzie można marszować, a nie jak dotychczas od generała,

- Wraithy będą w roli skirmishującej jednostki, z banshee jako championem. Krzyk banshee działa na wszystko jak kaszkiet Khemri,

- Vampiry i nekrosi mają mieć różną magię - vampiry magię krzywdzącą, nekrosi - lecząco-wspierającą,

- Black coach zgodnie z wcześniejszymi plotami,

- Wilki nowe modele, dynamiczniejsze, plantikowo-metalowe, bardziej martwe,

- Ghule będą w klockach, tracą skirmish i zasadę "alive.
 
Zobacz profil autora
Morgon
Wielki Czarny Mistrz



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Nie 15:34, 09 Gru 2007    Temat postu: Back to top

Shit , będzie pół armii do przerobienia Neutral Najgorzej ze nie wiadomo jeszcze jak co bedzie wygladac dokladnie, wiec trudno stwierdzic co warto sprzedac. Z drugiej strony nie chce mi sie od nowa malowac figurek Razz
 
Zobacz profil autora
PoNuRy
Władca Dusz



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z mamusi i tatusia:D

 PostWysłany: Nie 20:32, 09 Gru 2007    Temat postu: Back to top

w koncu nie bedą mnie denerwowały ghule:P które zawsze blokują szarze Very Happy vampir nie bedzie mi wskrzeszał szkielety :d jestem ciekaw jakie statystyki bedzie miał ten potworek strigoi Very Happy ogólnie to fajną opcje z nim zrobili takie cos ale scorpiony w TK
 
Zobacz profil autora
Andy
Assassin



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa

 PostWysłany: Wto 8:57, 11 Gru 2007    Temat postu: Back to top

Sa już foty bohaterów , szkieletów i wozu ze zwłokami Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Andy dnia Wto 9:42, 11 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Andy
Assassin



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa

 PostWysłany: Wto 9:30, 11 Gru 2007    Temat postu: Back to top

Varghulf- Rare choice (same number of points at two trebuchet +5), nice stats and quite fast and 'fighty'.

Blood Knights - also a rare choice (same number of points as 'flying cav') and the stats are in a 'chosen knight of khorne armed with lance' ballpark + a bunch of other 'blood dragon' like rules. Still great models, and they will apear in most armies!

Corps cart- CORE! VERY CHEAP (for what it does), does not count towards core choices. If I was going to have a VC army, I would field at least two! Makes undead GOOD!!! plastic model and very well designed/good looking. same number of points as a blood knight -10.
 
Zobacz profil autora
PoNuRy
Władca Dusz



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z mamusi i tatusia:D

 PostWysłany: Sob 11:26, 15 Gru 2007    Temat postu: Back to top

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
 
Zobacz profil autora
PoNuRy
Władca Dusz



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z mamusi i tatusia:D

 PostWysłany: Sob 20:22, 22 Gru 2007    Temat postu: Back to top

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum StrefA Strona Główna -> Armie WFB Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach