Forum StrefA Strona Główna StrefA
Forum StrefA


Orkowie vs Chaos 40k 1200 pkt cz.1

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum StrefA Strona Główna -> Raporty bitewne i rozpiski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Morgon
Wielki Czarny Mistrz



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Pon 12:39, 10 Lis 2008    Temat postu: Orkowie vs Chaos 40k 1200 pkt cz.1 Back to top

Orkowie w skladzie:

Warboss
11 slugga boyz w ciezarowie
12 slugga boyz w ciezarowie
20 shoota boyz
5 nobow + painboy
5 tankbustasow + 2 squigi
3 bajki
1 defkopta
1 defkopta

Chaos w skladzie:

Demon tzeencha
5 synow tzeencha + sorcerer
5 synow tzeencha + sorcerer
6 synow tzeencha + sorcerer w rhinosie
5 Raptorow
1 Oblit
1 Oblit

Rozstawienie w cwiartkach, misja - zajecie 5 obiektow.

1 Tura

Orkowie zaczynaja. Bajki pruja flanka na pelnym gazie. Ciezarowki dojezdzaja do srodka pola bitwy, jedna wysadza pasazerow z warbossem. Shootasi przedzieraja sie przez trudny teren, bustasi trzymaja sie z tylu. Noby z buta za ciezarowkami ida a potem biegna. Shootasi zabijaja jednego czy dwoch synow, bustasi jednego raptora i koniec tury.

Chaos. Demon wylatuje zza zaslony i laduje obok sluugasow z warbossem. Raptory chowaja sie za terenem, synowie strzelaja, zabijaja jednego shootasa. Oblity i reszta uszkadzaja ciezarowke i niszcza druga. Demon zabija kilku sluggasow a potem szarzuje na ow oddzial z warbossem. Odpala 10 atakow i warboss ginie. Sluggasy wbijaja demonowi jedna rane i zdaja test morale.

Tura 2

Orkowie. Bajki podjezdzaja do oddzialu synow. Zza oblitow wylatuje jeden koptas. Shootasy wychodza na otwarta przestrzen, bustasi dotrzymuja im kroku. Zapominam wysadzic boyzow z unieruchomionej ciezarowki Embarassed Nobzy podchodza na zasieg szarzy do demona. Shootasi i bustasi strzelaja do synow i z polnocnego oddzialu zostaje tylko sorcerer z jednym synem. Kopta strzela do oblita ale ten ma za dobry pancerz. Bajki strzelaja do poludniowych synow i pudlo. Kopta szarzuje na oblita i zadaje mu rane, oblit stoi. Bajki szarzuja na synow i przegrywaja, ale ostatni motocyklista walczy dalej. Demon znowu wywala 10 atakow i zabija dwoch Nobow, Noby w odpowiedzi wbijaja dwie rany demonowi. Zarowno Noby jak i Sluggasi nie zdaja testow z przerzutami i uciekaja. Demon ich nie dogania.

Chaos. Demon odprowadza oba oddzialy za stol. Sorcerer z synem niszcza bron na ostatniej ciezarowce. Raptory wciaz czekaja w ukryciu. Poludniowe syny niszcza ostatniego bajka, kopta i oblit zabijaja sie nawzajem.

3 Tura

Orkowie. Shootasi podchodza na zasieg strzelania do demona. Ciezarowka naprawia sie z unieruchomienia i jedzie prosto pod raptorow gdzie wysadza pasazerow. Tankbustasi podchodza do przodu by kontynuowac ostrzal syna i sorcerera. Wylatuje ostatnia defkopta do ostatniego oblita. Shootasi strzelaja i wbijaja ostatnia rane demonowi. Bustasi zdejmuja syna i sorcerer zostaje sam. Sluggasi zabijaja dwoch raptorow a reszta wykanczaja w walce wrecz. W czasie konsolidacji zapominam ze stojacy niedaleko oblit ma linkowany miotacz Evil or Very Mad i ustawiam ich dosyc ciasno... Kopta tym razem nie ma szczescia i oblit wykancza ja w walce wrecz.

Chaos. Poludniowi synowie wychodza zza zaslony naprzeciw shootasom. Rhinos wysadza ostatni oddzial synow na rapida w sluggasow. Oblit podchodzi do sluggasow z miotaczem. Sorcerer zajmuje obiekt. Poludniowi synowie strzelaja i zabijaja kilku shootasow. Oddzial z rhinosa zabija kilku sluggasow, oblit ich masakruje miotaczem i po orkach.

Tura 4

Orkowie. Shootasi podchodza na zasieg szarzy do poludniowych synow. Bustasi stoja w miejscu zeby nie zobaczyc rhinosa. Shootasi strzelaja do synow i zostaje samotny sorcerer. Niestety sprawia to ze wychodza z zasiegu szarzy orkow. Bustasom nie udaje sie ustrzelic sorcerera na obiekcie.

Chaos. Ostatni synowie zajmuje centralny obiekt. Sorcerer na obiekcie uzywa mocy psionicznej i sam sie zabija Laughing Drugi sorcerer oraz synowie strzelaja do shootasow nie czyniac im prawie zadnych szkod. Sorcerer szarzuje na shootasow i ginie.

Tura 5

Shootasi podchodza na zasieg szarzy do ostatnich synow. bustasi nie robia nic. Shootasi strzelaja a potem szarzuja w wyniku czego zostaje samotny sorcerer w walce.

Chaos. Oblit doszarzowuje do walki z shootasami. Ginie sorcerer ale ogolnie orki przegrywaja lecz zdaja test morale. Okazuje sie ze trzymaja obiekt a oblitowi brakuje pol cala zeby go blokowac. Gra sie konczy lekkim zwyciestwem orkow.
 
Zobacz profil autora
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Pon 17:15, 10 Lis 2008    Temat postu: Back to top

Chaos w skladzie:

Demoniczny Ksiaze Tzeencha
5 Synow Tzeencha + Sorcerer
6 Synow Tzeencha + Sorcerer
6 Synow Tzeencha + Sorcerer w Rhinosie
5 Raptorow
1 Oblit
1 Oblit

Blad taktyczny w 4 turze - zginal Sorcerer, oraz powolanie w zaswiaty mojego punktujacego Sorcerera w 5 turze (6/6 na mocy) spowodowalo przegrana. Dzis rewanz!!!
 
Zobacz profil autora
Morgon
Wielki Czarny Mistrz



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Pon 23:50, 10 Lis 2008    Temat postu: Back to top

Rewanz nie nadaje sie do publikacji Razz
 
Zobacz profil autora
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Śro 23:05, 12 Lis 2008    Temat postu: Back to top

Alez nadaje sie Wink

Sklady podobne do pierwszej bitwy: Ja identycznie, Robert Dreda wsadzil i jakies korekty byly (bez defkopterow, wiecej bajkow)

Rozstawienie sil: Chaos na swojej polowie, Orkasy 18 cali dalej zepchniete. Czesci obu armii wychodza z rezerw. Pierwsza tura noc.

Cel: Opanowac baze przeciwnika i przy tym utrzymac wlasna.

Przebieg: Jak zawsze ciekawy i emocjonujacy do samego konca, trza bylo przyjsc i popatrzec Wink

Wynik: Baza Orkasow prawie zdobyta, niestety braklo mi punktujacego oddzialu w 6 turze. Baza Chaosu utrzymana! Generalnie Orki wybite do nogi!!!
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum StrefA Strona Główna -> Raporty bitewne i rozpiski Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach