Forum StrefA Strona Główna StrefA
Forum StrefA


Marcowy turniej w Nowej Soli - WH 40K - scenariusze
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum StrefA Strona Główna -> Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Sakis
Zatracony Mag



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Wto 9:53, 22 Lut 2011    Temat postu: Marcowy turniej w Nowej Soli - WH 40K - scenariusze Back to top

Ewentualne poprawki zgłaszac;)


Śmierć dla władzy
1 bitwa (6 tur)(daw of war - noc 1 tura)
Gubernator (ws2 bs0 s3 t5 w2 i2 a1 inv+5), 2x Ochroniarz(ws4 bs3 s5 t4 w2 i5 a2 s+3) - bolt pistol i chainsword tylko dla ochroniarza.

Cel misji: Przydzielamy gubernatora wraz z jego świtą do dowolnego oddzialu(nie może w trakcie gry sie od nich odłaczać). Na stole wybieramy (przeciwnik nam, my przeciwnikowi) punkt ewakuacji dla transportowanych VIPów(12" od krawędzi). Gubernator wraz z ochroną zajmuje 1 miejsce w transporcie. W pierwszej kolejności zawsze ranimy ochronarzy, kiedy oni zginą kolejne rany przyjmuje gubernator. Gubernator przydzielony do transporterów typu Falcon lub jemu podobne, powoduje utrate turbo boosta. Gubernator może byc przydzielony tylko do jednostek znajdujących się na stole, lub destantujących się w pierwszej turze.

Punkty:
- 500 za dostarczenie gubernatora całego do punktu ewakuacji w 6 turze (na koniec bitwy)
- 250 za dostarczenie rannego gubernatora do punktu ewakuacji w 6 turze (na koniec bitwy)
- 250 za żywych ochroniarzy (mogą mieć po 1 ranie)
- 500 za zabicie VIPa przeciwnika (gubernatora)
- 250 za zabicie ochroniarzy przeciwnika

Mroczny kult
2 bitwa (6 tur Pitched battle)
Cel misji: Każdy z graczy umieszcza po 2 znaczniki (kapliczki chaosu).

a) Celem gry dla osoby grającej wymienionymi armiami jest poświecenie dla bogów chaosu owej kapliczki(tylko dla armii Demons, CSM, Necron,DE,Orks, Tyranids). W tym celu musi dotrzeć do kapliczki troopsem i poświęcić całą swoją turę(następną), aby rytuał wykonany był należycie. Na koniec rytuału poświęca się jeden model dla boga chaosu - uznajemy go za zabitego.
b) Celem gry dla osoby grającej wymienionymi armiami jest likwidacja złych wpływów bogów chaosu, czyli zniszczenie kapliczek( tylko dla armii SM,SW,DA,BA,BT, Tau, Eldar,IG,GK,Witch Hunters). W tym celu musi dotrzeć do kapliczki troopsem i poświęcić cała swoją turę(następną), aby stoczyć mentalna walkę z demonami osnowy. Na koniec "walki" jeden model zostaje pochłonięty przez osnowę - uznajemy go za zabitego.
Po rytuale kapliczka zostaje ściągnięta ze stołu.

Punkty:
- 500 pkt za kapliczkę


Krew dla Boga Krwi/ Za Imperatora
3 bitwa (6 tur spearhead)

Cel misji: W misji tej zadaniem graczy jest dostarczenie ładunków wybuchowych na strefę rozstawienia wroga. Każdy z graczy przed rozstawieniem wyznacza 2 jednostki, które będą transportować ładunki. Ładunki mają znaleźć się w strefie rozstawienia w ostatniej turze.

Punkty:
- 500 za dostarczenie ładunku na strefę rozstawienia
- 500 za zabicie wrogiego oddziału transportującego ładunek


Ostatnio zmieniony przez Sakis dnia Śro 13:19, 23 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
 
Zobacz profil autora
AltiN
Zatracony Mag



Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól Wasteland

 PostWysłany: Wto 12:58, 22 Lut 2011    Temat postu: Back to top

Mam wątpliwości odnośnie pierwszego scenariusza:
transport grubasa promuje armie pancerne z dużą ilością transporterów, a utrudnia zadanie armiom opartym na monsterach, piechocie, jump packach czy demonach...
poza tym jak rozwiązać dołączenie grubasa do jednostki z drop podem? od razu za free 750 pkt czy jak?
 
Zobacz profil autora
Andy
Assassin



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa

 PostWysłany: Wto 14:03, 22 Lut 2011    Temat postu: Back to top

Dla Eldarow i Dark Eldarow to zabojstwo Smile .. kazdy pojazd jest doslownie jak kaczka
 
Zobacz profil autora
Sakis
Zatracony Mag



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Śro 10:58, 23 Lut 2011    Temat postu: Back to top

no fakt faktem trzeba bedzie o dopracowac - zmienione drugi raz. Andy marudny, ale pomocny;P

Ostatnio zmieniony przez Sakis dnia Śro 13:21, 23 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
Andy
Assassin



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa

 PostWysłany: Śro 12:28, 23 Lut 2011    Temat postu: Back to top

A gubernator moze wejść do z rezerw ? Deep Strike ?

Punkty dostaje sie tylko w 6 turze ??


Ostatnio zmieniony przez Andy dnia Śro 12:29, 23 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Śro 22:31, 23 Lut 2011    Temat postu: Back to top

Generalnie mogloby wygladac to tak:


Śmierć dla Władzy
1 bitwa (6 tur)(dawn of war - noc 1 tura)
Gubernator (ws2 bs0 s3 t5 w2 i2 a1 inv+5), 2x Ochroniarz(ws4 bs3 s5 t4 w2 i5 a2 s+3) - bolt pistol i chainsword tylko dla Ochroniarzy.

Cel misji: Dostarczenie Gubernatora z Ochroniarzami do punktu ewakuacyjnego w 6 turze (na koniec gry). Na stole wybieramy (przeciwnik nam, my przeciwnikowi) punkt ewakuacji dla transportowanych VIPów (po wybraniu stron, przed wystawianiem, 12" od krawędzi). Gubernator wraz z Ochroną zajmuje 1 miejsce w transporcie. W pierwszej kolejności zawsze ranimy Ochronarzy, kiedy oni zginą kolejne rany przyjmuje Gubernator.

Punkty:
- 500 za dostarczenie gubernatora całego do punktu ewakuacji
- 250 za dostarczenie rannego gubernatora do punktu ewakuacji
- 250 za żywych ochroniarzy (mogą mieć po 1 ranie)
- 500 za zabicie VIPa przeciwnika (gubernatora)
- 250 za zabicie ochroniarzy przeciwnika


Mroczny Kult
2 bitwa (6 tur)(pitched battle)

Cel misji: Na samym początku bitwy każdy z graczy umieszcza po 2 znaczniki (Kapliczki Chaosu).
a) Celem gry dla osoby grającej wymienionymi armiami jest poświecenie dla Bogów Chaosu owej kapliczki (tylko dla armii Demons, CSM, Necron, DE, Orks, Tyranids). W tym celu musi dotrzeć do kapliczki troopsem i poświęcić całą swoją turę(następną), aby rytuał wykonany był należycie. Na koniec rytuału poświęca się jeden model dla Boga Chaosu - uznajemy go za zabitego.
b) Celem gry dla osoby grającej wymienionymi armiami jest likwidacja złych wpływów Bogów Chaosu, czyli zniszczenie kapliczek (tylko dla armii SM, SW, DA, BA, BT, Tau, Eldar, IG, GK, Witch Hunters). W tym celu musi dotrzeć do kapliczki troopsem i poświęcić cała swoją turę(następną), aby stoczyć mentalna walkę z demonami osnowy. Na koniec "walki" jeden model zostaje pochłonięty przez osnowę - uznajemy go za zabitego.
Po rytuale kapliczka zostaje ściągnięta ze stołu.

Punkty:
- 500 pkt za kapliczkę


Krew dla Boga Krwi/ Za Imperatora
3 bitwa (6 tur)(spearhead)

Cel misji: W misji tej zadaniem graczy jest dostarczenie ładunków wybuchowych na strefę rozstawienia wroga. Każdy z graczy przed rozstawieniem wyznacza 2 jednostki, które będą transportować ładunki. Ładunki mają znaleźć się w strefie rozstawienia w ostatniej turze. Aby zostawić, podnieść lub przekazać między oddziałami ładunki trzeba poświęcić całą fazę strzelania.

Punkty:
- 500 za dostarczenie ładunku na strefę rozstawienia
- 500 za zabicie wrogiego oddziału transportującego ładunek


Troche prosciej, latwiej i przyjemniej Smile Nie ma co za duzo kombinowac w pierwszym scenariuszu (ze spowalnia, obcina fasta itpitd), poprostu trza go dostarczyc i niech kazdy sobie radzi.
 
Zobacz profil autora
Sakis
Zatracony Mag



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Śro 23:43, 23 Lut 2011    Temat postu: Back to top

no oki mi pasuje w takiej wersji...moze faktycznie ułańska fantazja mnie poniosła Razz
 
Zobacz profil autora
AltiN
Zatracony Mag



Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól Wasteland

 PostWysłany: Śro 23:56, 23 Lut 2011    Temat postu: Back to top

czy ja dobrze widze, czy nie warto tu miec scoringów? Very Happy
 
Zobacz profil autora
Morgon
Wielki Czarny Mistrz



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Czw 7:57, 24 Lut 2011    Temat postu: Back to top

No, poza drugim scenariuszem to smierdzi mi tu promowaniem termosow w landkach ...
 
Zobacz profil autora
Sakis
Zatracony Mag



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Czw 11:01, 24 Lut 2011    Temat postu: Back to top

Robert mylisz sie, bo do tego turnieju ide bez termosów, poprostu troopsy nie sa az tak potrzebne. A ten kto gra na troopsach to i tak bedzie na nich gral.

Ostatnio zmieniony przez Sakis dnia Czw 11:02, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
AltiN
Zatracony Mag



Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól Wasteland

 PostWysłany: Czw 11:47, 24 Lut 2011    Temat postu: Back to top

Proponuje przemyślenie tych scenariuszów... póki co zastanawiam sie nad redukcja scoringow do 2, bo co mi one jak mozna miec w podobnych punktach rzeźników
Shocked
 
Zobacz profil autora
Sakis
Zatracony Mag



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Czw 12:10, 24 Lut 2011    Temat postu: Back to top

no to prosze zaproponuj gdzie jeszcze przydadza sie zmiany, bo to ze nie opieraja sie na troopsach, to nie znaczy ze sa zle
 
Zobacz profil autora
Morgon
Wielki Czarny Mistrz



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Czw 19:10, 24 Lut 2011    Temat postu: Back to top

W trzeciej misji niech można wyznaczyć tylko troopsy. I to wystarczy. Pierwszy scenariusz jest bez troopsow, w nastepnych niech troopsy beda potrzebne, bo inaczej to ci co moga olac troopsy to je oleja i wezma samych rzeznikow.
 
Zobacz profil autora
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Czw 20:13, 24 Lut 2011    Temat postu: Back to top

No tak, mozna w 3 scenariuszu zmienic na troopsy i bedzie git Smile

Krew dla Boga Krwi/ Za Imperatora
3 bitwa (6 tur)(spearhead)

Cel misji: W misji tej zadaniem graczy jest dostarczenie ładunków wybuchowych na strefę rozstawienia wroga. Każdy z graczy przed rozstawieniem wyznacza 2 jednostki troops, które będą transportować ładunki. Ładunki mają znaleźć się w strefie rozstawienia w ostatniej turze. Aby zostawić, podnieść lub przekazać między oddziałami ładunki (tylko oddziały troops mogą nieść ładunki) trzeba poświęcić całą fazę strzelania.

Punkty:
- 500 za dostarczenie ładunku na strefę rozstawienia
- 500 za zabicie wrogiego oddziału transportującego ładunek
 
Zobacz profil autora
Sakis
Zatracony Mag



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Pią 0:44, 25 Lut 2011    Temat postu: Back to top

No sadze ze teraz bedzie ok, wiec jesli nikt nie ma nic przeciwko...to komisja gier i zakladów zatwierdzi i daj na zielona gore;)
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum StrefA Strona Główna -> Turnieje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach