Forum StrefA Strona Główna StrefA
Forum StrefA


Turniej WH40k - 12.03.2011

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum StrefA Strona Główna -> Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Czesiu
Nekromanta



Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów


 PostWysłany: Śro 0:49, 09 Lut 2011    Temat postu: Turniej WH40k - 12.03.2011 Back to top

Termin mamy. Czyja teraz kolej na przygotowanie regulaminu ??
 
Zobacz profil autora
Sakis
Zatracony Mag



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Śro 18:09, 09 Lut 2011    Temat postu: Back to top

No my z dawidem cos ostatnio gadalismy. Ja z checia sklece jakies scenariusze, jesli nikt nie ma nic przeciwko.
 
Zobacz profil autora
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Śro 18:10, 09 Lut 2011    Temat postu: Back to top

Hmmm, jak nie bedzie innych chetnych to ja zrobie co trzeba Smile

Edit:
No to Mistrz Sakis sklei scenariusze Wink


Ostatnio zmieniony przez Lord Kane dnia Śro 18:11, 09 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Andy
Assassin



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa

 PostWysłany: Czw 12:19, 10 Lut 2011    Temat postu: Back to top

można grać kartonikami ? Razz
 
Zobacz profil autora
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Czw 18:48, 10 Lut 2011    Temat postu: Back to top

40K to troche inna specyfika gry niz w WFB i kartoniki niestety odpadaja. Ale mozna proxowac innymi figsami, takze jak pogadasz z ludzmi to znajdziesz napewno proxy figurkowe Smile
 
Zobacz profil autora
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Wto 20:40, 01 Mar 2011    Temat postu: Back to top

Klub Gier Fantastycznych "Strefa" w Nowej Soli
zaprasza na turniej lokalny WH40k który odbędzie się 12.03.2011

Lokalizacja: Klub Nowosolskiej Spółdzielni Mieszkaniowej os. XXX-lecia

Wpisowe: 10 PLN

1. Armie:

- 1800 punktów;
- zbudowane wg. SFOC

2. Dopuszczone armie:

Codex: Space Marines
Codex: Dark Angels
Codex: Black Templars
Codex: Blood Angels
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Eldar
Codex: Necron
Codex: Tau Empire
Codex: Dark Eldar
Codex: Orks
Codex: Daemon Hunters
Codex: Witchhunters
Codex: Imperial Guard
Codex: Tyranids
Codex: Daemons
Kroot Mercenaries (CA)
Codex: Space Wolfs
Codex: LatD by Sztab

- nie dopuszczone są jednostki sojusznicze z wyjątkiem:
Inducted Imperial Guard & Allied Space Marines w armiach Witch Hunters i Deamonhunters,
oraz Chaos Space Marines & Chaos Deamons w armii Lost and the Damned.
- niedopuszczeni są bohaterowie specjalni (oprócz Beliala) i IA ;
- gramy na zasady: PKZ, URP wraz z aneksami, oficjalne Faq-i

3. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki, miarki oraz wzorniki.

4. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.

5. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
Przyłapanie na „ustawianiu” wyników skutkuje dyskwalifikacją.

6. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.

7. Od decyzji sędziego głównego nie można się odwołać:

SĘDZIĄ GŁÓWNYM jest Dawid "Lord Kane" Cyran

9. Stoły 72x48

10. Klaryfikacje terenowe:

- Lasy(tzw. Wykładziny) traktujemy jak area terrain'y dające cover po obrysie 4+piechota/5+ monstrus'y i pojazdy
- W ruinach na potrzeby poruszania się ściany traktujemy jako teren dostępny, bez potrzeby wychodzenia przez drzwi, okna – oczywiście LOS sprawdzamy tak jak widać
- W ruinach levele od 2 w gore traktujemy jako impassable. Level 1 na potrzeby ruchu traktujemy jak poziom 0.
- Pierwszy poziom górek traktujemy jak zwykły teren a drugi poziom >4" jako teren impassable
Zachęcamy do omówienia z przeciwnikami wszystkich terenów przed bitwa

11. Ocena WYSIWYG i malowania:

WYSIWYG na oddziałach +1pkt , WYSIWYG na bohaterach +1 pkt
malowanie 50% armii +1pkt, 100% +2pkt

12. Dodatkowe punkty turniejowe:

Przygotowanie do gry (kostki, miarka, wzorniki jeżeli takowych używamy, czytelna rozpiska, zasady armii którą gramy) +1 pkt

13. Harmonogram: (godziny można jeszcze zmienić, jeśli ktoś zgłosi że dojazd odjazd mu nie pasuje)

9:30 - 10:00 Zapisy
10:00 – 12:30 I Bitwa
12:45 - 15:15 II Bitwa
15:15 - 15:45 przerwa obiadowa
15:45 - 18:15 III Bitwa

14. Misje
- W każdej misji jeden oddział może zajmować tylko jeden objectiv, w przypadku zajmowania więcej niż jednego decydujące jest przy ktorym jest wiekszość modeli.
- We wszystkich misjach obowiązują VP za zabite i społowione jednostki.
- We wszystkich misjach obowiązują: Rezerwy, Deep Strike, Infiltracja
- Wszystkie misje trwają ustalone 6 tur.
- We wszystkich misjach obowiązują KP wg. Tabeli:
1KP Rożnicy +150 VP
2KP Różnicy +300 VP
4KP Różnicy +450 VP

Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
VP Punkty turniejowe
0 - 299 10 - 10
300 - 599 11 - 9
600 - 899 12 - 8
900 - 1199 13 - 7
1200 - 1499 14 - 6
1500 - 1799 15 - 5
1800 - 2099 16 - 4
2100 - 2399 17 - 3
2400 - 2699 18 - 2
2700 - 2999 19 – 1
3000+ 20 - 0


Śmierć dla Władzy
1 bitwa (6 tur)(dawn of war - noc 1 tura)
Gubernator (ws2 bs0 s3 t5 w2 i2 a1 inv+5), 2x Ochroniarz(ws4 bs3 s5 t4 w2 i5 a2 s+3) - bolt pistol i chainsword tylko dla Ochroniarzy.

Cel misji: Dostarczenie Gubernatora z Ochroniarzami do punktu ewakuacyjnego w 6 turze (na koniec gry). Na stole wybieramy (przeciwnik nam, my przeciwnikowi) punkt ewakuacji dla transportowanych VIPów (po wybraniu stron, przed wystawianiem, 12" od krawędzi). Gubernator wraz z Ochroną zajmuje 1 miejsce w transporcie. W pierwszej kolejności zawsze ranimy Ochronarzy, kiedy oni zginą kolejne rany przyjmuje Gubernator.

Punkty:
- 500 za dostarczenie gubernatora całego do punktu ewakuacji
- 250 za dostarczenie rannego gubernatora do punktu ewakuacji
- 250 za żywych ochroniarzy (może być nawet jeden na 1 ranie)
- 500 za zabicie VIPa przeciwnika (gubernatora)
- 250 za zabicie ochroniarzy przeciwnika


Mroczny Kult
2 bitwa (6 tur)(pitched battle)

Cel misji: Na samym początku bitwy każdy z graczy umieszcza po 2 znaczniki (Kapliczki Chaosu, 12" od krawędzi i od siebie).
a) Celem gry dla osoby grającej wymienionymi armiami jest poświecenie dla Bogów Chaosu owej kapliczki (tylko dla armii Demons, CSM, Necron, DE, Orks, Tyranids). W tym celu musi dotrzeć do kapliczki troopsem i poświęcić całą swoją turę(następną, w 3" nie może być wroga), aby rytuał wykonany był należycie. Na koniec rytuału poświęca się jeden model dla Boga Chaosu - uznajemy go za zabitego.
b) Celem gry dla osoby grającej wymienionymi armiami jest likwidacja złych wpływów Bogów Chaosu, czyli zniszczenie kapliczek (tylko dla armii SM, SW, DA, BA, BT, Tau, Eldar, IG, GK, Witch Hunters). W tym celu musi dotrzeć do kapliczki troopsem i poświęcić cała swoją turę(następną, w 3" nie może być wroga), aby stoczyć mentalna walkę z demonami osnowy. Na koniec "walki" jeden model zostaje pochłonięty przez osnowę - uznajemy go za zabitego.
Po rytuale kapliczka zostaje ściągnięta ze stołu.

Punkty:
- 500 pkt za kapliczkę


Krew dla Boga Krwi/ Za Imperatora
3 bitwa (6 tur)(spearhead)

Cel misji: W misji tej zadaniem graczy jest dostarczenie ładunków wybuchowych na strefę rozstawienia wroga. Każdy z graczy przed rozstawieniem wyznacza 2 jednostki troops, które będą transportować ładunki. Ładunki mają znaleźć się w strefie rozstawienia w ostatniej turze. Aby zostawić, podnieść lub przekazać między oddziałami ładunki (tylko oddziały troops mogą nieść ładunki) trzeba poświęcić całą fazę strzelania.

Punkty:
- 500 za dostarczenie ładunku na strefę rozstawienia
- 500 za zabicie wrogiego oddziału transportującego ładunek
 
Zobacz profil autora
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Sól

 PostWysłany: Sob 21:29, 12 Mar 2011    Temat postu: Back to top

Wyniki:

1. Adrian - Orks - 51pkt
2. Marek - Black Templars - 42pkt
3. Maciek - Space Marines - 32pkt
4. Emil - Orks - 31pkt
5. Dawid - Daemons - 30pkt
6. Jacek - Eldars - 29pkt
7. Majkel - Blood angels - 28pkt
8. Sakis - Space Marines - 18pkt

Dzieki wszystkim za bitewki i do nastepnego razu Smile
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum StrefA Strona Główna -> Turnieje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach